www.ser.de www.ser.at www.ser.ch www.ser-solutions.com www.ser-solutions.fr www.ser-solutions.ru www.ser-solutions.pl www.ser-solutions.es www.ser-solutions.pt www.ser-solutions.com.tr www.ser-solutions.nl

ECM projeleriniz için SERvice Plus

PS, SER'de Professional Service ve aynı zamanda PS gücü ve personel gücü anlamına gelir. Bu da özellikle Almanya-Avusturya-İsviçre bölgesinde 14 merkezde SER Professional Service'ın bölgesel mevcudiyeti eklendiğinde, Almanya-Avusturya-İsviçre bölgesinde ECM sektöründe gerçek ve benzersiz satış özellikleridir. SER, 30 yıla dayanan ECM deneyimi ile elde ettiği know-how ile her şeyi tek elden sunar: organizasyonel ve teknolojik tasarım, uygulama ve geliştirme, destek ve bakım. PS, müşteri ile işbirliği yaparak Doxis4 ile EMC teknolojisinin en iyi şekilde uygulamaya alınmasını ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlar. Bu şekilde elde edilen ekonomik etkiler ve etkili süreç optimizasyonları, belirleyici rekabet avantajlarıdır.

Professional Service, Doxis4 iECM-Suite temelinde Enterprise Content Management projelerinin tüm kapsamını gerçekleştirir: gelen posta ve gelen fatura işlemleri, elektronik arşivleme ve belge yönetimi, Task ve Business Process Management ve kalite yönetimi ile bilgi yönetimi projeleri. Doxis4 projelerinin kapsamı oldukça geniştir: Kısa uygulama süreleri olan özel görevler için tekli çözümlerden çok karmaşık, şirket genelinde olan şirketler grubu platformlarına kadar, örneğin Deutsche Bahn'da on ila on iki SER uzmanı, çözümlerin şirketler grubu genelinde genişletilmesine ve geliştirilmesine doğrudan müşterinin yerinde uzun yıllardır eşlik etmektedir.

Know-how artısı: Üretim + Sunum

Doxis4, standart olarak kapsamlı ECM işlevsellikleri sunar. ECM işlevselliğinin işlem düzenleme ve işleme bağlamında sunulması, SER Professional Service tarafından yapılandırma (Customizing) işleminin bir parçasıdır. Esneklik ve fonksiyon kapsamının Doxis4 yazılımının güçlü yanları olduğu gibi fonksiyonlar ve uyarlama seçeneklerine yönelik know-how da Professional Service'ın önemli bir artısıdır. SER üreticilerinin, sağlayıcılarının ve uygulama ortaklarının aynı zamanda kendi yazılımlarını kullanmaları artı değer sağlamaktadır. PS tarafından uygulamalar her zaman "Mümkün olduğu zaman standart kullanımı, mümkün ve mantıklı olduğu zaman bireysel uyarlama" sloganına göre gerçekleştirilir.

Uzun yıllara dayanan proje deneyimine sahip ECM uzmanları

Uzun yıllara dayanan proje deneyimi, Professional Service'te çalışan gücü ve mevcut olan ECM, organizasyon ve teknoloji know-how'ı SER'in talep edilen tüm becerilere sahip olan proje ekipleri oluşturmasını sağlar. Bu şekilde bölüme özel ve sektöre özel ECM sistemleri, dünya çapında kullanılan ve çok dilli olan dağıtım senaryoları veya SAP, Microsoft, Oracle vb. merkezi yazılım platformlarına entegrasyon gibi müşteriye özel görevler, mükemmel bir şekilde gerçekleştirilebilir

Professional Service çalışanları, gerçek ECM uzmanlarıdır. Professional Service yapısı, gerekli olan altyapıyı (veri tabanları, işletim sistemleri vs.) uygulamak için teknik danışmanlardan Doxis4 iECM çözümlerinin özelleştirilmesi için ECM danışmanlarına ve organizasyon danışmanlarına uzanmaktadır. Teknik danışmanlar olarak Doxis4 iECM-Suite'un uygulanmasına ve becerilerine yönelik geniş bir bilgiye sahiplerdir ve gerektiğinde kendileri de "düzenekte" müdahalede bulunabilir.

Proje çalışanlarının temel eğitimde bir proje yönetimi eğitimi bulunmaktadır. Proje yöneticileri ayrıca proje yönetimi sertifikaları alabilir. Bu sertifikalar, ihalelerde sık sık talep edilir (örn. PMP, Prince 2, IPMA). Uzman düzeyde eğitim ve gelişim, dahili olarak SERacademy'de sunulur. Deneyimli iş arkadaşları ile "Training on the Job" gerçekleştirilir ve düzenli uzman tartışmalarında bilgi alışverişinde bulunulur. Dahili Wiki üzerinden kapsamlı proje dokümantasyonu desteklenir. Ayrıca birçok Professional Service çalışanı, özel ürün alanlarında veya konularda uzmandır.

Professional Service hakkında daha fazla bilgi alın

PS'ye genel bakış

  • En büyük SER faaliyet alanı: Avrupa genelinde 170 çalışan
  • 30 yıl ECM proje deneyimi
  • Almanya'da 10, Almanya-Avusturya-İsviçre'de 14x
  • İlgili SER merkezlerinde yerel bağımsız PS ekipleri
  • Alanlar: Proje uygulama, müşteri danışmanlığı, proje geliştirme, SERviceDesk

Doğrudan üretici tarafından yetkin SERvis

SER, uzun yıllara boyunca güvenilir bir ortaktır ve yazılım lisanlarından hizmetlere ve gelen yüklenici görevini üstlenmeye kadar olmak üzere proje gerçekleştirme işlemlerinin tümünü tek elden sunar. Karmaşık ECM yazılım çözümlerinin başarılı bir şekilde uygulamaya alınması için kesin sorumluluklar ve sabit irtibat yetkilileri ön koşuldur. Kapsamlı hizmetler, Doxis4 çözümlerinin en iyi şekilde organizasyonunuza ve IT ortamınıza entegre edilmesini ve bunlar için uzun süreli danışmanlık sunulmasını sağlar.

  • Yönetim danışmanlığı

    Talepleriniz doğrultusunda size organizasyonel ve teknik imkanlar konusunda danışmanlık ve böylece kapsamlı bir karar verme desteği sunar. Ekonomiklik çerçevesinde size en iyi şekilde IT altyapınıza entegre edilebilen verimli ve yüksek performanslı seçenekler sunuyoruz.

  • Gereksinim şartnamesi oluşturma

    Gerçek durum analizi çerçevesinde ihtiyaç tespiti, sizin hedeflerinizi ve gereksinimlerinizi temel alır. Burada organizasyon akışlarınız ve EDV donanımınız dikkate alınır ve iyileştirme ve rasyonelleştirme seçenekleri sunulur. Uzmanlarımız bu temelde donanım ve yazılım için belirli bir gereksinim kataloğu geliştirir. Buna dayanarak istenen tüm fonksiyonları, uyarlamaları ve kullanım alanlarını içeren detaylı bir gereksinim şartnamesi oluşturulur. Gerekli olan sistem yapılandırmasını elbette siz belirlersiniz.

  • Proje uygulaması

    Proje planı hazırlık, tasarım, uygulama, kurulum, prototip çalışması, test ve üretim sisteminde uygulamaya almayı kapsamaktadır. Proje uygulaması aşamasının tamamı esnasında proje yetkililerimiz size yerinde ve istek üzerine sisteminize çevrimiçi erişim üzerinde destek sunar. İsteğe bağlı olarak GoBS uyumlu bir işlem dokümantasyonu hazırlıyoruz.

  • Eğitim - SERacademy

    SER çözümlerinin kullanımını öğrenmek çok kolaydır. Ancak fonksiyon kapsamını eksiksiz olarak ve kısa süre içerisinde kullanabilmek için yine de çalışanlarınızın eğitim alarak SER çözümlerini tanımasını öneririz. Eğitimler, yetkin ve deneyimli eğitmenler tarafından sunulur. Eğitimler, SERacademy'nin Bonn, Berlin, Stuttgart ve Viyana'da bulunan modern ve tam donanımlı eğitim odalarında veya evinizde sunulur. Tüm eğitimlerde, yüksek oranda uygulamalı alıştırma yapılır ve böylece katılımcılara geniş bir bilgi kapsamı sunulmaktadır.

    SERacademy hakkında daha fazla bilgi alın »

  • Bakım

    SER'in bakıma yönelik uzun süreli garantisi, yatırım güvenliğini önemli ölçüde olumlu etkiler. SER çözümlerinin değişen piyasa taleplerine ve teknolojilere sürekli olarak uyarlanmasından doğrudan yararlanırsınız. SER, farklı bakım paketleri sunar: SER, iş günlerinde normal çalışma saatlerinde SERviceDesk desteği ile standart bakımın yanı sıra sistem yönetimi, sistem danışmanlığı ve 7x24 Premium bakım servisi gibi ek servisler sunar. Sistem yönetimi, başka hizmetlerin yanı sıra sisteminin proaktif bir şekilde denetlenmesini ve First-Level-Support sunarken, 7x24 Premium bakım servisi ile SER'de firma içi sertifikalara sahip olan çalışanlardan oluşan size özel bir destek ekibi yılın 365 günü sisteminizin bakımına yönelik kapsamlı hizmetler sunar.

Professional Service hizmet kapsamı

  • Proje yönetimi
  • Organizasyon ve iş süreci danışmanlığı
  • Kaba ve ince tasarım
  • Yazılım uyarlamaları ve bakımı
  • yazılım uygulama
  • Mevcut IT ortamına entegrasyon (ERP, CRM, HR, Microsoft Office, Microsoft SharePoint vs.)
  • Üretim sisteminde sistemi uygulamaya alma
  • Go-Live desteği
  • İşlem dokümantasyonu hazırlama
  • Sertifika önlemleri desteği
  • Destek/yardım masası
Contact