www.ser.de www.ser.at www.ser.ch www.ser-solutions.com www.ser-solutions.fr www.ser-solutions.ru www.ser-solutions.pl www.ser-solutions.es www.ser-solutions.pt www.ser-solutions.com.tr www.ser-solutions.nl www.ser-solutions.cn www.ser.ae

Doxis4 ile uyarlanabilir olay yönetimi

Doxis4 ile uyarlanabilir olay yönetimi

Doğru bilgiler sayesinde esnek süreçler

Süreçler ve görevler genelde belirlenmiş bir rutine uymaz ve bu bir çok çalışan için günlük işlerinde büyük bir sorun yaratabilir. Bir süreç üzerinde çalışan birkaç kişi olduğunda veya sürecin merkezinde müşteriniz (ve onların değişen talepleri) olduğunda, sabit süreç yapılarına değil, esnekliğe ihtiyaç duyarsınız. Kararlar, müşteri görüşmelerinde, hasar işleme ve şikayet yönetiminde sıklıkla gözlendiği üzere, sürecin gidişatını etkileyen duruma göre verilmelidir. Elbette, sürecinizin bir bölümünü önceden tanımlayabilirsiniz. Ancak, örneğin, müşteriniz özel taleplerde bulunmaya başlar başlamaz (üründe değişiklikler gibi), güzelce tanımladığınız süreçleriniz birden yeterli olmamaya başlar. Bu nedenle, bilgi işçileri bir sürecin sonraki adımının ne olması gerektiğini kendileri belirlemelidir. Mümkün olan en iyi kararları vermek için teklifler, sözleşmeler ve müşteri verileri gibi olayla ilgili bilgilerden yararlanabilmeleri gerekir. Klasik iş süreci yönetimi (BPM) süreç modelleri burada yetersiz kalır, çok katıdırlar ve adapte edilmeleri zordur. Hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olurken, aynı zamanda esnek bir süreç içinde güvenilir bilgilere dayanan kararlar vermeleri için gerekli özgürlüğü de sağlayan bir çözüme ihtiyaçları vardır. Çözüm, uyarlanabilir olay yönetimidir.

Avantajınız

  • Aşağıdan yukarıya modelleme ile mümkün olan en iyi çözüm
  • Yerinde kararlar verebilmek için içerikle ilişkili bilgiler
  • eRecords üzerinden bilgilere ve süreçlere erişim
  • Kontrolü kaybetmeden maksimum esneklik
  • Bir platform üzerinde uyarlanabilir ve normatif süreçler
  • Yinelenebilir ve uyarlanabilir süreçler
  • Kapsamlı olay ve görev raporları

Daha fazla bilgi »

Ärztliche Verrechnungsstelle Büdingen

Ärztliche Verrechnungsstelle Büdingen'de Doxis4 iECM-Suite'dan arşiv, DMS, e-dosyalar, posta kutuları, iş akışı, Capture ve SmartOfficePlus uygulamaları kullanılmaktadır.

devamını oku »
Dürr Dental AG

Dürr Dental AG, sevk irsaliyelerinin ve gelen faturaların işlenmesini otomatik hale getirdi ve Doxis4 çözümünü lider IFS-ERP sistemi ile entegre etti.

devamını oku »
DB Systel

Doxis4 temelinde Demiryolları Content Management (BCM) ile Deutsche Bahn'da binlerce kullanıcı için müşteriye özel uygulamalar gerçekleştirilir.

BAUHAUS AG

BAUHAUS AG, 2007 yılında elektronik hukuk dosyasını hukuk bölümünde uygulamaya aldı. Avukat bürosu yönetim sistemi bugün Doxis4 temelinde hukuk bölümü içerisindeki iletişim akışının tamamını kontrol etmektedir.

devamını oku »

Doxis4 ile BPM için 12 Neden

Dijital iş dönüşümünü bir sonraki seviyeye taşıyın. Doxis4'ün dijital iş sürecinize ve bilgi yönetiminize getirdiği yenilikçi potansiyel hakkında daha fazla bilgi edinin. ECM ve BPM'yi tek bir birleştirilmiş servis merkezli teknolojik platformda birleştiren ilk ECM sağlayıcılarıyız.

Çevik iş süreçleri, şirketlerin ihtiyaçlarını önemli bir şekilde değiştirdi: modern bir BPM çözümünün kolaylıkla ve sezgisel olarak her bir göreve adapte edilebilmesi gerekir. Yeni Doxis4 BPM çözümü, bunu gerçeğe dönüştürüyor ve iş süreçleriniz için çeşitli ekstra avantajlar sağlıyor. Bunlardan bir düzinesini burada sizin için sıraladık.

Ücretsiz BroşürPfeil

Önceden tanımlanmış süreç modellerini aşan olay işleme

Doxis4 iECM süit, önceden tanımlanmış, sabit süreç modellerini aşan, esnek olay işlemeye yönelik uyarlanabilir olay yönetimi sunar. Buna karşılık, ister önceden isterse gerçekleştirildikleri sırada, ürün geliştirmede, ihalelerde ve risk analizlerinde olduğu gibi dinamik süreçleri tanımlamanıza imkan verir. Doxis4'te olay işleme, tüm kurumsal verilere, belgelere, kayıtlara ve daha fazlasına erişim sağlar ve bilgi işçilerine duruma göre en iyi kararları alabilmeleri için kesintisiz bilgi akışı sunar. Diyelim ki müşteriniz bir üründe değişiklik istedi. Doxis4'e müşteri numarasını girmenizin ardından, ERP ve CRM'den edinilen bilgilere ek olarak, müşteriyle ilgili tüm bilgileri (sözleşmeleri teklifler, iletişim ortakları vs.) ve süreçleri (fatura onayı, teklif sunumları vs. için) hemen görebilirsiniz. Sonuç: daha iyi müşteri hizmeti ve daha mutlu müşteriler.

Uyarlanabilir olay yönetimi ile normatif aktiviteler örneğin, rutin süreçler, önceden tanımlanabilir, opsiyonel ve dinamik süreçlerle birleştirilebilir ve genişletilebilir. Bu bilgi işçilerinin süreçlerin bir sonraki aşamaları herhangi bir zamanda esnek ve ayrı ayrı belirlemelerine imkan sağlar. Bu aynı zamanda, pazar gerekliliklerine ve müşteri isteklerine yanıt vermelerine ve proje çalışmasında karşılaşılan sorunların üstesinden gelmelerine imkan verir.

Şirket genelindeki bilgi yönetim sisteminin avantajlarıyla lineer ve esnek süreçleri birleştiren Doxis4, önemli bir güçlü yönünü ortaya çıkartıyor: uyarlanabilir olay yönetimi. Dinamik süreçlere ve ortak çalışmaya dayalı işleri kolaylaştırmaya odaklanan uyarlanabilir olay yönetimi, olay yöneticilerini, gerek karar alma gerekse bir olayı kapatmaya yönelik olsun, ihtiyaçlarına özel bilgilerle destekler.

Esneklik ve tam kontrol

Yalnızca bir BPM yazılımı, hem yapılandırılmış hem de duruma dayalı karar desteği sağlayarak, olay odaklı çalışmayı mümkün kılar: Doxis4. İki süreç yaklaşımını da bir araya getirmekle kalmaz, aynı zamanda size yüksek düzeyde esneklik ve kontrol de sağlar. Bilgi işçileri, dinamik olarak modellenmiş alt süreçlerle çalıştıklarında veya önceden tanımlanmış süreç modellerinde sapmalar olduğunda bile proje genelinde durumlara, rollere ve sorumluluklarına, tarihlere, alt görevlere, kararlara ve iş akışlarına dair net bir genel bakışı muhafaza eder. Hangi görevlerin kimler tarafından işlenmekte olduğunu hangi teslim tarihlerinin geçtiğini ve mevcut durumun ne olduğunu her zaman görürler. Doxis4, belgelerde, kayıtlarda veya süreçlerde yapılan her bir değişikliğin günlüğünü tutar. Bu, uyumlu esnekliğin çelişkili bir ifade olmadığının kanıtıdır.

En iyi uygulamalar

Klasik BPM'deki süreç modelleri öncelikli olarak ön tanımlı iken, uyarlanabilir olay yönetiminde, aynı zamanda aşağıdan yukarıya tanımlanabilirler. Aşağıdan yukarıya yaklaşıma göre, süreç modeli projenin gidişatını değil, projenin gidişatı süreç modelini belirler. Bu, takımların proje sırasında ortaya çıkan sorunları atlatmalarına imkan sağlar; süreçler yavaşlamaz. Uyarlanabilir olay yönetimi ile, şirketler bir projede en iyi işleyeni alabilir ve başka projelere uygulayabilir. Olay ve görev analizleri ve raporlar burada olay yönetimini iyileştirir.

Daha Fazla Bilgi
Case processing that goes beyond predefined process models

Doxis4 ile uyarlanabilir olay yönetiminin becerileri ve güçlü yönleri

Adaptive case management with Doxis4
  • Bilgileri süreçlerle ilişkilendirin

    Doxis4, verileri, bilgileri, kayıtları ve süreçleri ilişkilendirir ve bunları doğru kapsam içerisinde sunar. Bunu yaparken, bilgi işçileri, süreç boyunca iyi kararlar vermek için ihtiyaç duydukları bilgi kaynağına sahiptir. Bilgi işçileri içeriğin mi (örn. belge içeriği) yoksa sürecin mi olay işleme için başlangıç noktası olacağına her zaman kendileri karar verir.

  • Yinelenebilir süreçler

    Doxis4 mevcut süreçlerde iyi çalışanı kopyalayabilecek ve tamamen yeni süreçlere uygulayabilecek ve hatta standart hale getirebilecekken neden tekerleği yeniden icat edesiniz ki? İsterse yalnızca çeşitli görevlerden oluşmuş olsun her süreç kendi modelini edinir. Bu, sürece değil kullanıcıya odaklanan, yaparak tasarlamaktır.

  • Esneklik ve izlenebilirlik

    Esnek ve olay esaslı bir yaklaşımınızın olması, uyumluluk, şeffaflık ve izlenebilirlikten fedakarlık edebileceğiniz anlamına gelmiyor. Doxis4'te, izlenebilirliği ve uyumluluğu garanti etmek için tüm etkinlikler, kararlar, bildirimler, bilgiye erişim, durumlar, sorumluluklar, tarihler vs. kusursuz bir şekilde günlüklere kaydedilir.

  • Kullanılabilirlik

    Minimum karmaşıklıkla maksimum kullanılabilirlik — bunlar, Doxis4 ile uyarlanabilir olay yönetiminin temel ilkeleridir. Herhangi bir programlama deneyimi olmadan, süreç modelinde değişiklikler yapabilirsiniz ve orijinal süreç gidişatından sapmalara izin verebilirsiniz. Tüm bunlar, Windows, mobil veya web istemcileri üzerinden yapılabilir. Başka bir deyişle, sahada yapılan bir toplantıda müşterinizin talep ettiği değişiklikler, anında uygulanmak üzere proje ekibine doğrudan iletilebilir.

  • İşbirliği yaparak çalışma imkanı

    Doxis4 ile şirketler işbirliği ile projeleri esnek ve durum esaslı olarak, tarihleri, öncelikleri, işleticileri, belgeleri ve bilgileri hesaba katarak planlayabilir. Bilgi işçileri, her sayıda alt süreci ve bağımlılığı alt görevler üzerinden modelleyebilir, böylece süreçleri ister sırasıyla isterse eş zamanlı olarak yürütme imkanları olur. Aynı zamanda dışarıdan ve içeriden uzmanları ve ortakları bu alt görevlerdeki sürece entegre edebilirler.

Uyarlanabilir olay yönetimi: Bu ne anlama geliyor?

Daha fazla bilgi için iletişime geçin

Contact